Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 1 januari 2015

Egen tillverkning avblommor

God fortsättning på det nya året.
Hoppas ni hade en fin nyårsafton.

Eftersom det inte är några blommor i trädgården så har jag tillverkat egna.
Det finns ju hur många filmer som helst på Internet som visar hur man gör.Och till de här hade jag material hemma så jag kunde prova.

Kan tala om att det är lite beroende fram kallande.Dom blir så läckra Om man vill så kan man snurra dom runt blompinnar och blanda med andra tygblommor och göra fina buketter av dom.Om ni vill ha länken till hur man gör så kommer den
HÄR

Ha en fin Nyårsdag.

2 kommentarer:

  1. Vilka söta blommor! Verkligen fina.
    I ditt förra inlägg visar du en massa födelsedagtulpaner.Vilken syn!

    God fortsättning!
    /Anja

    SvaraRadera
  2. Jättefina. I brist på verklga gör de sig riktigt bra. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.