Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 29 januari 2015

Fredagstema Vitt.

Det var ju inte svårt med det temat då vitt är min bästa färg i trädgården.
Så jag börjar med dessa vit/rosa vitsippor.Tycker dom är helt underbara.
Och sedan följer det en radda vita blommor som finns här hos mig
Hoppas ni orkar bläddra igenom alla och har ni krafter kvar för fler bilder så gör ett besök
Här
Så nu kör vi igång










Och så slutar vi med rosen Gråsten.
Ha en skön helg.

19 kommentarer:

  1. Hejsan Gunsan!
    När man har lagt bilderna som du har gjort, på ljusbordet, är det ju bara att klicka på första bilden och då har man hela härligheten framför sig med stora, fina bilder. Verkligen njutbart! Snart har vi den här tiden att leva i! Underbara växter!

    /Anja

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder på dina fina vita blommor jag blir glad av dom
    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. Åh, vitsippor. Tänk när de blommar igen!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  4. Finfina vita blommor. Det är allt vackert, inte det minsta jobbigt att bläddra bland dem.. Fint tagna bilder. / Britt

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra foton du visar! Dina dubbla vitsippor är så fina med den lite rosa tonen. Vit vial är toppen den också. Står sedan länge på min önskelista.

    Ha en skön helg
    Kristina

    SvaraRadera
  6. Fina bilder på vackra blommor, min favorit blir Pionen, vilken skönhet. Trevlig helg! Marika

    SvaraRadera
  7. Visst är det fint med vita blommor, det finns så många att välja bland. Jag ser att det finns en hel uppsjö så det borde inte vara så svårt att få till en vit rabatt som jag vill ha. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  8. Det var inte alls svårt att titta igenom. Så många fina sorter. Jag tror det var en sån vitsippa jag köpte i våras. Får hoppas den kommer upp i år. Ha en fin helg. /Anette

    SvaraRadera
  9. Så många fina blommor i vitt! och till och den fina headern passade till temat. Vilken vacker vitsippa du har, jag har bara den vanliga vilda och även om jag tycker om den så är din fyllda underbar!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder som piggar upp i vintermörkret!
    Ha en fin helg!
    Milla

    SvaraRadera
  11. Så många ljuvliga vita blommor. Den dubbla vitsippan är verkligen fin. Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder....så vitt och vackert...full av sommarlängtan blir man.....=)
    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  13. Fylte hvitveis har jeg ikke sett før. De var fine. Elsker akeleiene!

    SvaraRadera
  14. Wow! Vilken pion!! Vilken otroligt vacker uppenbarelse <3

    Kram och ha en skön helg!

    //Veronica

    SvaraRadera
  15. Vilken sommarlängtan man drabbas av när man ser dina vita skönheter! Vitt är verkligen fint i trädgården/ Titti

    SvaraRadera
  16. Väldigt många och vackra vita blommor, men jag gillade - förstås - den med lila i mitten bäst. Vad det nu var.....!?
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  17. Å, de er så vakre! Og fin avslutningsrose :-)

    SvaraRadera
  18. Underbara bilder du visar på fantastiskt fina växter.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  19. Många fina vita blommor. Men jag föll för pionen! Verkligen underbar krämboll.
    Ha en trevlig söndag! :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.