Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 26 januari 2015

Längtar hit.

Å vad det ska bli mysigt när man kan börja pynta och sätta ut sina  krukor igen.
Men suck det dröjer nog ett bra tag.Hör att det regnar nu.Det knattrar på fönsterbläcket.Bara någon plusgrad ute så det kommer bli så halt.

Fast man kan ju börja planera lite var man ska ställa alla krukor det är ju en bra tid för det,

Jag har börjat plantera om lite inneväxter och plockat om lite i fönstren.
Det går ju också bra nu.
En del har behövt ny jord ganska länge men bättre sent en aldrig.Ska ta några till i morgon.

2 kommentarer:

  1. Visst längtar man. Men nu har vi haft snö ett tag och då tänker man inte så mycket på vår direkt. / Britt

    SvaraRadera
  2. Det går fort nu. Bäst att njuta av här och nu innan jäktiga våren drar igång.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.