Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 11 januari 2015

Ny hobby.

Nu så är jag på G med en ny hobby .
Och attans så roligt men pilligt.Går åt en del fula ord när det inte blir som jag vill.
Den första blev en lite tuffare variant
Lite rocktema på den.

Den andra går i romantikens tecken.Klädde in flaskan i spetstyg fast först hade jag målat den i en ljust beige ton.Sedan fick fantasin fritt spelrum.Kommer att bli fler sedan och jag ska prova att göra några askar sedan .
Nu behöver jag inte bli sysslolös

Hoppas ni inte har drabbats hårt av stormen .Vi har klarat oss bra här.Men oj så det snöade igår då vi var i Enstaberga på ett-års kalas .Vi åkte hem lite tidigare för jag blev orolig då jag såg hur snön vräkte ner och vinden ökade.
Men det gick bra på hemvägen.
Önskar att det gott bra för er med.

2 kommentarer:

  1. Oj, vilket pillgöra! Beundrar ditt tålamod. Vi klarade oss rätt bra, trots de starka vindarna. Kändes rätt skönt att vakna och se att både vinterträdgård och växthus var helt!

    Kram
    //Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken kul hobby, men det gäller att ha tålamod med pillet. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.