Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 18 januari 2015

Täcke nr 2 klart.

Nu har jag gjort klart täcket till nästa barnbarnsbarn kommer i början på Mars.Jag är nöjd med det .

Hörnen blev som vanligt inte så bra så jag fixade till blommor och satt där.Det blev mycket bättre.

Har använt hjärtan som tema i täcket .

Tror att dom får det när babyn föds.Det första jag gjord blev present på namngivnings dagen.Som ju blev Alvin.
Jag har ju inte stickat något till den här babyn.

Ha en skön söndag.

3 kommentarer:

  1. Så flitig du är. Kan tänka mig att de blir glada över en sån fin present. Barnbarnsbarn, det var värst!
    Kram
    Anette

    SvaraRadera
  2. Det måste vara roligt och snyggt blev det. Visst får man fixa till det litet när det inte blir riktigt som man tänkt. / Britt

    SvaraRadera
  3. Så sött täcke, det blir nog barnbarnets lilla kropp värmt av, hoppas det bevaras till framtiden också.
    Förra inlägget var jag mycket imponerad över dina fina bergvallmo. Hoppas de blir fina och du får njuta av många blå i sommar.

    Kram Vivian

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.