Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 24 februari 2015

Lite vår.

Titta nu har jag blommande snödroppar i trädgården.

Blev så glad när jag fick se att de kommit så långt redan.Även vintergäcken har fått fart och kommer snart blomma med sina små solar.Men idag blev jag tvungen att hämta nät och sätta upp för rådjuren vandrar in tror varje kväll eller natt.Och när dom trampar runt i rabatterna så trampar  dom mitt i små ömtåliga plantor och förstör även det som dom inte äter.
Det börjar allt bli hopp om en vår även detta år.

1 kommentar:

  1. Ja det ser hoppfullt ut. Och nu har du förhindrat att rådjuren ska hoppa runt. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.