Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 14 februari 2015

Tulpaner, tulpaner.

Alla hjärtans dag och jag har frossat i tulpaner.Har tre härliga buketter i olika delar av huset.Så vi kan njuta lite var vi än är .



Och så fick jag en sån där snilleblixt när jag funderade på vad jag hade i skåpen som kunde bli en ovanlig kruka
Vad sägs om en lite dockvagn.Passade så bra med en liten viva i den.

Så blev det lite nytt av lite gammalt.

2 kommentarer:

  1. Det är ju nu man känner att man behöver mycket tulpaner, fast de inte har sin tid ute nu egentligen. Vilken bra användning för dockvagnen. / Britt

    SvaraRadera
  2. Fint med alla tulpaner. Gillar dockvagnen. Den var väldigt fin!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.