Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 18 mars 2015

Från växthuset.

Grävde upp den här sötnosen ute i växthuset idag.Dom här soliga och fina dagarna har gjort att det blivit fart där inne.Har många fler små plantor att ta upp om jag vill men tror att de får stå kvar i krukan de frösått sig i.

Nu får den stå i uterummet med en glaskupa över för nu ska det ju bli vinter igen.

I fågelburen har rödhaken hittat sin plats.Den är av trä men så naturtrogen.I korgen under ligger en annan pippi på ägg.
I morgon så ska jag till labb och lämna prover för min årliga besök hos läkare.Har ju diabetes 2.
Naturligtvis har dom byt den jag hår gått hos i flera år .Hoppas den här är lika bra.

1 kommentar:

  1. Penséer är ju så tåliga, jag har några som blev ute i en kruka hela vintern men som börjar ta sig nu. Fågelburen gillar jag. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.