Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 22 mars 2015

Vinter.

Det här blir en fin kombination i en kruka till våren.Den svarta Petunian är verkligen svart.
Gillar.

Aurikel. Brendas Choice.

Dubbel Sylvia

Blue jean






Vitsippor på väg upp.

Och en blommande Scilla

Rabarbern på väg.

På namnstickan har jag bara skrivit Lilja.Jaha men vilken då .Det har jag inte skrivit.Typiskt mig.

Fy så kallt det blev till den här helgen.Såg att det varit -7,9 inatt.Har satt på värmefläckten i växthuset för dom soliga fina dagarna har satt fart på det som står där inne.

1 kommentar:

  1. Nog inte bara typiskt dig, att inte skriva ordentligt på lapparna. Varför lär man sig aldrig, att man inte kommer ihåg.
    Söt blå primula och de andra små vårtecknen. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.