Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 20 april 2015

Att jobba med en hand

Gick bättre en jag trodde.Fast det känns att jag nog använt även den andra lite för mycket.
Men nu är ännu en rabatt klar.R ska hjälpa mig med att köra ut jorden sedan men just nu håller han på och putsar fönster.
Nu har mitt lilla prydnadsträd blivit så där vackert som bara det kan.
Prunus incisa Kojou-No-Mai

.
Proppat med söta vita klockblommor.
I morgon kommer jag fortsätta med en ny rabatt så är jag snart klar med vårstädningen.

3 kommentarer:

  1. Så vacker ditt prydnadsträd är !
    Och så himla bra att du har kunnat göra lite nytta i rabatten - det känns helt enkelt skönare så, tror jag. Men, ta det ändå lite varligt. Du ser ju hur det går när man kör för hårt!

    /Anja

    SvaraRadera
  2. Verkligen sött träd. Ändå litet jobbigt att inte kunna använda båda händerna. / Britt

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅ vilket underbar blomning ditt träd har.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.