Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 24 april 2015

Bästa vänner.

INTE MINA I ALLA FALL.
Är så trött på dessa marodörer.Den här bilden har jag visat förut.Men nu tog jag ett par nya i går kväll.

Andra gången som dom kom i går.Och dom är ju inte rädda för oss springer bara en bit sen står dom där och blänger på oss.

Dom ser för hemska ut nu då dom tappar vinterpälsen.Strax efter att jag tog det här kortet så började en av dom ströva in  på tomten och rätt upp min rabatt.men då fick jag nog så skickade R att ut och skrika och jag iväg dom.Dom här tre var här tidigare och då var det en stor bock med med stora horn
Så mina bästa vänner är dom då rakt inte.
Lite andra vänner kan du läsa om
HÄR

Ha det gott.

8 kommentarer:

  1. Jo men de kan ju vara bästa vänner med varandra. Att ha dem så nära - och hungriga är de väl när de kommer. / Britt

    SvaraRadera
  2. Ja, fy sjutton, inte är dom mina bästa vänner , väldigt besvärliga. Jag har inte sett av dom än så länge, hoppas dom håller sig borta. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  3. Aj då, inget vidare trevligt besök. Men söta är dom, men visst borde de hålla sig i skogen.
    Ha en fin helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ja dom där kan man ju vara utan. Inte BFF precis.

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  5. Hu ja, är verkligen tacksam över att de inte har flyttat in till oss i stan. Så tråkigt när de rensar allt vad blommor och knoppar som finns.
    Allt gott
    Milla

    SvaraRadera
  6. Nä dom där kan lätt bli ens ovänner vad det gäller trädgården men i skogen där jag vill att dom ska vara så är dom mina vänner igen.....=)

    Lycka till i kampen!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  7. Håller med dig fullständigt, man blir så besviken, då man kommer ut i trädgården, och hittar avbitna blommor, på växter som man längtat efter att få se. Har varit extra besvärligt i år hos mig. Både tulpan och krokus och nu senast backsippan. GRR. Ha en skön helg! Marika

    SvaraRadera
  8. De är söta att titta på. Men jag välkomnar dom inte.

    Vi har satt gärdsgård, viltstängsel och plank runt vår tomt ute på sommarstället för där finns rådjur, mufflonfår, hjortar och älg.Nu tror jag att vi inte får några fyrfota besök.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.