Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 25 april 2015

Nu är det på gång i lunden.

Tur man har sånt här att glädja sig åt.För nu är det nära kris med min hand.Ännu sämre Börjar ha svårt att klä på mig, skära upp maten Knäppa knappar det går nästan inte.Kan inte gå ut och göra klart det lilla som jag har kvar att städa,och köra ut kogödsel det får jag be R göra.


Anemon Pink Delight

Sjömanshjärta.Börjar växa till sig fint.

Snart slår gulsippan ut.
Fy sjutton så kallt det var idag.Vinden är så där isig.
Ska inte göra ett smack idag bara slappa.

3 kommentarer:

  1. Så trist när kroppen inte vill lika mycket som man själv. Tur att du kan få litet hjälp.Du har mycket fint att titta på ändå.
    Jag har flera ggr sått tofsviva som jag tycker är så fin. Nu har jag mängder med små små gröna prickar i en kruka, men det kommer att ta tid innan man kan ta i dem. / Britt

    SvaraRadera
  2. Det låter väldigt jobbigt! Nu har du inget annat val än försöka låta bli rabatterna och allt annat som frestar på....Usch, så "onödig" krämpa!

    Kram, Anja

    SvaraRadera
  3. Stackare! Trodde du hade fått hjälp och att du nu var på bättringsvägen!?
    Underbara vårblommor - men hade ni kallt igår?
    Här hade vi gråmulet men 18 grader och man var nästan chockad över att det äntligen blivit ordentlig värme, men säg det som varar länge. Det började regna och då sjönk det till 13. Då slutade vi klippa gräs och gick in..... *fniss*
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.