Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 2 april 2015

Solsken önskas i massor till påsk.

Som jag verkligen behöver just nu.Alltid när jag ska till att börja städa upp i trädgården efter vintern så händer det något som gör att det blir svårt att göra allt man vill.Två år i rad har jag drabbats av eksem (som jag nu vet är Nickelalergi).Och i år har jag fått något i min vänstra hand som gör så ont och värker i perioder som bara den.Och den har börja svullna.
Så solsken och lite värme skulle verkligen pigga upp mig.

Men jag tänkte även önska alla en
GLAD PÅSK.


Några solgula blommor piggar även dom upp.
Ha nu en riktigt fin Påsk.

vill ni läsa mer om solsken gör då ett besök 
HÄR


13 kommentarer:

  1. Vilken solig bukett med gullviva och pärlhyacint på bordet.
    Måtte du känna dig bättre i handen med det snaraste!
    Glad Påsk!
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Du har en vacker vårbukett på bordet den kan ni njuta av hela helgen och sol kommer ni nog att få hos er med. här har vi vaknat med sol idag så en tur med kaffekorgen till kolonin blir det allt.
    Ha en fin och skön Påsk
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. En fin vårbukett, och soliga blommor. Ha en fin Påskhelg du med. Marika

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder fulla av solsken...=)
    Go å gla påsk....!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas verkligen på mycket värme, till dig också. Då mår man mycket bättre. Ha en fin påskhelg. Carita

    SvaraRadera
  6. Så fint med påskliljor! Som små solar på fönsterbrädet. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  7. Underbara foton! Vilken fin tolkning av veckans tema. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  8. Solgult och fint!
    Glad påsk
    Anette

    SvaraRadera
  9. Så fin den första bildens bukett är! En riktig önskebukett på våren. Tråkigt att du har besvär med handen, hoppas att det går över snart. Glad påsk!

    SvaraRadera
  10. Glad Påsk! Såg att du hade handlat fint på mässan.
    Ha det gott, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  11. Hoppas att du får mycket sol och mår då bra. Det är inte roligt att ha ont!

    Glad Påsk!
    /Anja

    SvaraRadera
  12. Vilken härlug bukett! Hoppas du blir bättre i din hand tills de riktiga vårbestyren i trädgården slår till. Det är ju så mysigt att kunna vara ute i solskenet och pyssla.
    Allt gott i påsk
    Milla

    SvaraRadera
  13. Tack för de gula solarna. För idag och i går är vädret inte på vår sida. Och värme för din hand har vi ju inte heller direkt fått... Men, det ser bra ut i veckan :)

    Ha en bra fortsatt pås!

    Kram

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.