Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 2 maj 2015

Anar Ugglor i mossan.

Fniss, är dom inte goa.Kunde inte motstå dom.Hamnade i runda rabatten under Paradisträdet.
Här har det regnat kraftigt i mellanåt.Tömde mätaren på 5mm och i morse tömde R 3mm.Allt ser så där härligt rentvättat ut nu.Och gräsmattan grönskar och växer.

Två stycket spaljeer hittade hit samtidigt som Ugglorna kom flygande.Kommer säkert hitta bra platser till dom senare.

5 kommentarer:

  1. Underbara ugglor! :)
    och mycket snygg spalje. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Fina saker...känns inte så svår placerade:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så fina grejor, jag gillar saker i metall och jag antar att även ugglorna är det!?
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

  4. Susie.
    Ja jamen Ugglorna är i någon sorts plåt.Plast är inte så kul.

    SvaraRadera
  5. Jättegulliga ugglor i mossan. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.