Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 22 maj 2015

Fint blir det.

Det blir verkligen bra mycket finare när kanten blir grävd rakt och snyggt.
R  tog jordfräsen och satt på kantskäraren och så körde han och jag gick efter och rensade upp det som skars loss.
Bra samarbete.
Sena efter middagssolen lyser snett in där under körsbärsträdet.
Allt detta regnande har gjort att allt är så frodigt och fint.
I dag blir det inte något trädgårdsarbete utan det blev städning inomhus.
Måste ju göra det med.

5 kommentarer:

  1. Ja, nu när det är så väl"städat" ute så blir det dammsugaren. Inte lika roligt. Hoppas det blir lika fint inne. / Britt

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad små saker kan gör stor skillnad! Det blev verkligen fint!

    När du är klar där hemma med städning kan la du ta bilen hit och fortsätta här....typ:-))))?
    Inte??? Äsch! Jag förstår ,-)!
    Jag önskar dig en trevlig kväll i ditt städade hem :-)!

    SvaraRadera
  3. Ja det blev fint, älskar ny skurna gräskanter ser så städat ut :)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  4. Fräscht med nyskurna kanter. Lite som att ha nyputsade fönster.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  5. Snyggt och prydligt på ett lätt sätt!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.