Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



lördag 16 maj 2015

Oj så fort det går nu.

Mörk Klocklilja Bicolor
Förra året frös knopparna bort men i år så gick det bra.




Gullvivorna gör egna kombinationer när det gäller färger.

Detta är den nya Julrosen som kom för ett tag sedan. Bara den hade knopp.Double Ellen ink.
Har städat det sista i växhuset Och plockat i ordning där inne.Planterat en ros som jag fått av M.Tror den kallas Finlads vita ros.Nejlikeblommande.Ska åka och köpa hyllor till källaren och växthuset i morgon.Sen åker nog mina Pelargoner ut dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.