Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 16 juni 2015

Bloggpaus.

Kommer göra en paus här med bloggen.Är så trött och ledsen nu då jag förlorat min syster.
Hon skulle ju komma och hälsa på på nu,men det blev inte så.Pratade med hennes man i går och han var så ledsen.Inte något lätt samtal då allt man säger låter så platt .

Sedan har jag åkt på ett kraftigt bakslag med min hand  den svullnar och det värker något så hemskt.
Pratade  vårdcentralen i går så nu skickar dom in remissen igen.Klarar inte det här längre.
Får se när jag börjar skriva igen.
Ha det så bra.

7 kommentarer:

  1. Men kära Vän då!
    Som du har blivit drabbad! Det låter så fruktansvärt jobbigt. Det måste vara något alldeles hemskt att förlora sin syster och samtidigt ha en olidlig värk.
    Det är verkligen inte konstigt om du prioriterar annat just nu före bloggen.

    Det låter, precis som du säger, så platt, att säga något, men jag önskar ändå av hela mitt hjärta att du så småningom hittar tillbaka till glädjen till din trädgård och fått din hand kurerad. Förlusten av din syster kommer dock alltid att kännas svårt, även om sorgen byter skepnad och du lär dig att leva med den.

    Du ska ha mitt djupaste deltagande och riktigt många tröstkramar.
    Jag hoppas också att så småningom åter få se alla fina växter som du visar på bloggen. Det tar förstås sin tid, men, så småningom...

    Mina varmaste hälsningar
    Anja

    SvaraRadera
  2. Stackare, du måste gå igenom en förskräcklig period - och just nu när det ska vara den bästa tiden på året. Men...livet (och döden) tar ingen hänsyn har jag märkt!
    STOR TRÖSTKRAM
    Susie

    SvaraRadera
  3. Vad ledsamt, beklagar verkligen förlusten av din syster.

    Stor kram!♥
    Ina

    SvaraRadera
  4. Tröste dig, beklagar sorgen. Tungt med ont och sorg samtidigt.
    Kram
    Vivian

    SvaraRadera
  5. Jag beklagar verkligen det som drabbat dig. Allt sånt måste få ta sin tid men så småningom hittar man säkert tillbaka till vardagen igen.Hoppas att du så småningom orkar med din blogg. Hälsningar Carita

    SvaraRadera
  6. Beklagar sorgen! Så oerhört trist - orden räcker liksom inte till i situationer som detta!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Beklagar sorgen och din besvärliga hand. Ibland blir det bara för mycket. Förstår att du pasuar bloggen, men hoppas förstås att du hittar glädjen och lusten att fortsätta så småningom. Det är roligt att följa ditt pysslande och alla fina växter du visar.
    Varmaste kramen
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.