Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 6 juli 2015

En del som blommade under mitt bloggstop.

Många Aklejor har blommat klart nu.Denna var så vacker.

Den första Dagliljan har gjort sitt den med finns bara lite kvar.

Likaså den här Irisen

Men Magnolian ger inte upp i första taget utan blommar vidare.

Den vita Sockblomman har gjort sitt.Mycket söt.




En hel rad med Aklejor som blommat över.

Vackra färger tillsammans.Den med röda blad är en vit Penstemon

Och inne i en stor rosenbuske växer de här vita bollarna.
Vi har fått lite regn i natt och på förmiddagen.

Gissa om sniglarna har vaknat till liv har klippt massor idag och jag som var så glad då jag inte hittat många tidigare.
Ja ja bara att klippa.

1 kommentar:

  1. Oj, vilka fina vita bollar. Är det någon alliumsort? Var fick du tag i dem? Skulle gärna vilja härma :D

    Solsken
    Linda

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.