Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 23 juli 2015

Ny sida om mina pelargoner.

Solhatt
Hot Papaya

Som jag skrev i rubriken har jag lagt till en ny sida med bara de pelargoner som jag har köpt i år.Den är inte helt klar ännu ,men gå gärna in och titta.Rubriken finns till höger under huvudbilden.

Nu har jag fått en riktig färgklick i rabatten.

Solhatt Hot Papaya

Tårtrosen.

Dom här ser ju ut som vita Solhattar men det är Prästkragar.

Nu vaktar Kungsljusen i trädgården.

En härligt eldig färg.

Backtimjan.

Och äntligen så blommar Krus Astiblen.
Som vanligt regnar det.Korten var jag ut och tog i ett tillfälligt uppehåll.

2 kommentarer:

  1. Nu är det verkligen otrolig blomning i trädgården! Den färgstarka rosen ser lite grann ut som 'Rumba'.

    Ha det bäst!
    /Anja

    SvaraRadera
  2. Vad mycket roliga växter. Den tufsiga prästkragen, den krulliga astilben och den jättestora timjanbusken! / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.