Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 10 juli 2015

Rosor rosor bara rosor.

Gallicaros.Underbar.

Ghislaine de Feligonde

Lill Lindfors

Inget namn.

Namnlös men så vacker.
En favorit. Inget namn. Men lik Mme Plantier.

Schneewiitchen.

Närbild på Ghislaine de Feligonde


Den som jag kallar tårtrosen.Knoppen är så lik marsipanrosen som brukar sitta på tårtor.

En tung dag är över.Min syster har fått begravas omgiven av så många vänner.Nu får vi bära hennes minne i våra hjärtan.

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Javisst är det rosornas tid nu och även en riktigt rosår.
    Så fina rosor du har!

    Ha det gott!
    /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.