Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 19 augusti 2015

Aj aj skulle inte gjort detta.

Fackelblomster.

Ja nu har jag rensat ogräs.Tänkte så här bara i morgon kvar så då kan jag väl stå ut med lite mer ont.
Ibland är man bra dum.Men jag är ensam här hemma just nu och kände att nä nu måste jag göra något.
Tur jag har piller.


Gillar den här.Och sniglarna har låtit den vara.

Den vita Höstanemonen är en läckerbit.Lyser upp i skymningen .

Har varit till frissan och klippt mig.Vet inte hur det kommer att bli med frisyren sedan när man har bara en hand.
Men det får gå .

2 kommentarer:

  1. Ibland måste man testa. Ibland går det bra och ibland inte. Jag trodde först att första bilden visade Mose brinnande buske och att du hade bränt dig på den. / Britt

    SvaraRadera
  2. Jag vet själv hur svårt det är att låta bli och sedan får lida efteråt men som sagt, det finns piller och tur är väl det

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.