Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 6 augusti 2015

Båt med blommor.

Som jag berättade i mitt förra inlägg så var vi hos M och S i början på veckan.
Och det tog lång tid innan jag såg den här båten full med blommande Krasse.
Såg mycket mysigt ut och tydligen var det inte en blomma som Hjortarna gillar.Dom hade varit in i deras trädgårdsland och ätit upp mycket.


Här håller M på att göra grillen klar för middagsmaten.

Vi hade ju tur med vädret då vi var där.Synd bara att det inte var badtemp.
Det är så vackert där på Ekudden som det heter.M har ju slutat sitt jobb så han blir nog hemma ett år sedan så får han se om han vill ta något nytt uppdrag.Den här månaden också har han kvar lägenheten i Amsterdam och där är deras tre barn just nu.
Passar på nu innan lägenheten inte är  deras fars.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.