Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 13 augusti 2015

Liljornas tid nu.

Har en till som inte börjat blomma ännu.Men två blir det idag den här som heter
Sherazade.En läckerbit.

Tre klockor öppnade .

Och så denna
Lilja Brasillia.

Tänk nu har vi fått sommar.vi har en underbar dag här.soligt och lagom varmt.
Så det blir en stund på altanen med en bok.
längtar efter att få börja sticka eller virka.
och rensa lite ogräs.
Men nu är det bara en vecka kvar till min operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.