Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 21 augusti 2015

Operationen avklarad.

Gud så skönt att det nu är gjort.Himla trevliga läkare och sköterskor,skojade och pratade med mig hela tiden så jag tänkte inte på vad kirurgen gjorde.Fick komma in 10 min innan tiden jag fått och sedan tog det inte lång tid för att öppna upp kanalen där senorna går.Läkaren sa när det var klart att det var mycket trångt där så det var inte så underligt att jag haft ont.
R såg väldigt förvånad ut när jag kom gående då jag var klar.Så fort det där gick var det första han sa.
Nu är det bara att vänta på att läkningen går bra.Har fått papper på en massa rörelser som jag ska göra under tiden läkningen pågår

Har ni torrt i era trädgårdar?
här börjar det bli det.  Fast det fuktar väldigt på natten så växterna tar väl in via bladen .
Vill inte vattna så mycket ännu.
Hoppas ni får en solig och fin helg.
Tack till er som skrivit uppmuntrande kommentarer då jag varit lite nere av smärta och väntan.
Ha en skön helg.

1 kommentar:

  1. Så trevligt att det är avklarat! Nu måste du bara ha tålamod och inte överanstränga dig. Gör nu övningarna ordentligt så som du har fått föreskrivet för dig! Hör du det ;-))! Jag skojar så klart. Du är en ansvarsfull person som naturligtvis sköter läkningen bra utan mitt gapande.
    Ja visst är det torrt! Nu sätter jag på spridaren som får gå hela kvällen och tidiga morgonen. Jag vattnar från sjön.
    Ha det gott!
    Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.