Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 27 oktober 2015

En bricka full av ljus.

Så ser man något i en tidning och vips så tar man fram sin finaste bricka och börjar pynta.
Hämtade några blommor och gräsvippor från trädgården.Brukar ofta tända ljus här när vi sitter och tittar på TV.Känns så mysigt.



Finns fina blommor ännu i rabatterna.Passar på nu att ta in några för snart kommer det en kall natt då det mesta försvinner.

2 kommentarer:

  1. Ljus går åt här hemma som smör i solsken. Hur mysigt är det inte och krypa upp i soffan med en go filt och tända lite ljus? Ur mysigt enligt mig :)

    SvaraRadera
  2. Nu när det är mörkt både morgon och kväll går det åt mycket ljus. / britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.