Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 13 oktober 2015

Fortsätter med mina blommor inne.

Vem kan motstå ett litet plåtskåp med tre hjärtan på den lilla dörren.Inte jag.Var bara tvungen och in och köpa det.
Och naturligtvis blev det även lite blommor med hem.
En liten miniros i en skål som sedan kan bli värmeljushållare.

Gulligt

Den här plåtskålen och dessa tre växter ropade också på mig och ville följa med hem.
Vem kan säga nej till en sån fin bön.

 I köket fick bänken en ny duk och så pyntade jag om lite.Blommorna hade jag köpt ett par veckor tidigare på Blomsterlandet

Nu fanns det inte några fjärilar bland blommorna så en bukett plockades in.
Bäst att passa på vi hade någon minusgrad för några nätter sedan.

2 kommentarer:

  1. Floristen i dig har haft roligt en stund. Och fint blev det. / Britt

    SvaraRadera
  2. Så vackra blomutställningar! Syntes att du hade haft ett par trevliga timmar.....
    Som svar på din undran så är jag varken sämre eller bättre. Snarare tvärtom, som vi brukar skoja och säga! Det rinner fortfarande ur mig och jag går varje dag till VC för spolning och omläggning. Förutom lör-sön då jag får hemsjukvård. Men...man lär sig att leva med skiten!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.