Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 16 oktober 2015

Sommarens största njutning

Det var nog när vi var på vårt andra barnbarnbarns dop i kyrkan i Nyköping.
En av sommaren varmaste dagar.Här är William med mamma Sandra och pappa Pontus som är dotterns äldsta son.Två jättegoa ungdomar som hade längtat mycket efter ett barn.

Här ligger William på täcket som jag sytt och gav i present.


Två goa killar.
Om ni vill läsa mer om sommaren så gå in
Här.

Annars har den här sommaren inte varit rolig.Min syster dog ju väldigt hastigt och helt oväntat .Det var så sorgligt
Och hela sommaren har gått i smärtans tecken.Inte många ljusglimtar.
Men så är ju livet upp och ner.

Hoppas ni har haft det bättre med många fina stunder.

13 kommentarer:

  1. Vilken härlig njutning! Det är nog bland det finaste man får vara med om.
    Ha en bra helg!
    /Anja

    SvaraRadera
  2. Det finns alltid något man kan njuta av trots att allt ibland kan se mörkt ut. Det gäller bara att var öppen för allt som händer runtom. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  3. Det finns ofta något att njuta av, även om man drabbas av sorgliga saker också. Det var ett väl valt exempel. / Britt

    SvaraRadera
  4. Vad skönt för dig att det funnits ljusglimtar denna sommar, trots alla sorger. Vackra bilder!
    Trevlig helg!
    Titti

    SvaraRadera
  5. En underbar liten kille.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  6. Vilka goa killar du har. De där små står mig så oerhört varmt om hjärtat. Barnbarnsbarn, oj, ge mig 25 år till....
    Trevlig helg!
    /Anette

    SvaraRadera
  7. Men så härligt att du fick detta att glädjas över då.En så go och glad familj måste man vara glad över. Och lillkillen är ju bara så härligt glad.
    Ha det gott i helgen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Härlig glädje med ditt barnbarn. Ja livet går upp o ner, jag beklagar de tråkiga! Trädgård får en ofta att skingra tankar och samtidigt bearbeta! Ha det gott och trevlig vecka! Hälsningar Ewa :)

    SvaraRadera
  9. Ett liv föds och ett slocknar....beklagar din sorg men gläds över din lycka....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder på ditt barnbarn. Ibland känns livet orättvist...
    Kramar Katarina

    SvaraRadera
  11. Lett å forstå at dette ble sommerens største nytelse :) Gratulerer!

    SvaraRadera
  12. Sorg efter en kär vän, eller syster är allt annat än roligt. Bättre att det går upp och ner och att det oftast finns ljusglimtar någonstans.... Och bäst i form av nya små bebisar!

    Kramar



    SvaraRadera
  13. Så fin tolkning av glädje och sorg.
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.