Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 11 december 2015

En vacker vy.

En vacker vy är ju veckans tema.Och jag har valt en lite annorlunda tolkning .För just nu så är det här en vacker vy för mitt öga.En som jag själv har plockat samman.

Flaskan har jag målat och så har jag satt på servett motiv

En julröd och fin Begonia

Och en julkaktus.Båda växterna i röda krukor.Dom här kommer att hålla sig fina över både Jul och Nyår.Så den vackra vyn kommer hålla länge.
Men om du vill se andras tolkningar så gå
HIT

Nu tar jag lite Julledigt från bloggen.Har lite andra saker att pyssla med,men jag kommer igen senare.
Därför så önskar jag er en
GOD JUL

12 kommentarer:

  1. Vilken fin flaska! Blir lite sugen på att testa :D
    Hoppas att du får en fin helg!
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. En vacker vy men vilken vacker header! Önskar dig också en riktigt god jul :)

    SvaraRadera
  3. Vackra jul vyer! God advent, lucia och jul:)

    SvaraRadera
  4. En vacker vy behöver ju inte vara en utsikt, som jag tänkte först. Du har ordnat din vy på nära håll. / Britt

    SvaraRadera
  5. Kul med så många julvyer att glädjas åt. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  6. Så fint du har gjort Gunborg!
    Jag önskar även dig en fin jul!

    En julkram till dig!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint stilleben du gjort.

    Önskar dig en riktigt varm och god jul och ett gott nytt år.

    SvaraRadera
  8. Ja du det är en vacker vy, det behöver verkligen inte vara ute.
    Hoppas och önskar att du får en skön och fin Jul
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Så snyggt! Att "få till" pynten är inte helt lätt tycker jag. Definitivt inte julpynten. Du har verkligen lyckats!
    Jag köpte mina 2 första julkaktusar i veckan. Har alltid tidigare tyckt att det var "tant"blommor!
    Där ser man vad man kan ändra sig!
    Och tur är väl det ;)

    Ha en riktigt God Jul och varmt välkommen tillbax sen....

    Kram

    SvaraRadera
  10. Mysigt med julvyer! Det kan behövas i mörkret ett tag till.
    Ha en fin Lucia! och God Jul!

    SvaraRadera
  11. Här var det juligt minsann.
    Önskar dig också God Jul och Gott Nytt År
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.