Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 25 december 2015

God fortsättning på Julhelgen

Julafton är avklarad i en trevlig samvaro med barn barnbarn och barnbarnsbarn.
Vi firade även lilljulafton med fest hos vårt äldsta barnbarn och hans familj.
Roligt att träffas och lära känna andras far och mor med syskon och barn.
Sonen ringde och önskade God Jul och grattade Marie  hon fyller ju år på julafton.Hans fru och tre barn var just då ute och snorklade och tittade på Sköldpaddor som det just nu var massor av på stranden och i vattnet.
Vi har en del sol här idag men det blåser halv storm så det blir inget ute.Hade annars gärna tagit en promenad men det får väl bli på bandet.

Nu önskar jag er en god fortsättning på helgerna.

5 kommentarer:

  1. Hade själv tänkt mig en promenad men blåsten lockar inte att gå ut i .Sitter i stället inomhus och njuter. Önskar dig en trevlig fortsättning på julen :)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en god fortsättning också på julhelgen

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar julbukett! Vi hann med en hel del igår, både slappa och ta en biltur. Men...idag blir det att skärpa sig och vara pigg; Vi ska på rådjursmiddag ikväll. ska bli härligt med nått annat än julmat trots att vi faktiskt bara ätit av den 3 gånger och att det då var riktigt gott!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.