Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 3 december 2015

Rött är sött.

Veckans tema är ju (Rött är sött) men så ser jag att den första bilden jag valt ju inte är en röd ros utan en utan en mörkt vinröd/lila.men den får hänga med den är ju så vacker.Men fråga inte om namnet för jag har inte den blekaste aning.

Men nu liknar det något en röd Vallmo och fler vackra blommor i rött följer här.








Den här rosen får avsluta mina söta röda blommor.
Vill du se fler röda söta gå då hit.

Här.

Nu får ni hålla tummarna för mig för på måndag har jag fått en tid för undersökning av min hand på Mälarsjukhuset.
Jag behövde inte vänta fem månader som det stod att jag kanske skulle få i brevet.
Hoppas nu att de kan berätta för mig vad som är fel och vad som går att göra.
Men först ska vi fira andra advent.Gud vad fort tiden går nu.


9 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg du visar.
    Jag tror rosen på den övre bilden heter Rapsody in Blue för den har jag.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  2. Finfina saker i rött, aurikeln får bli min favorit.
    Skönt för dig att du ska få komma iväg och få besked om handen, lycka till på måndag.
    Trevlig helg!
    Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker header du har, den var verkligen röd!!
    Hoppas du får ordning på din hand!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Så vackra dina röda rosor är njuter och längtar allt lite till varmare dagar.
    Lycka till hos doktorn
    Kram meta

    SvaraRadera
  5. Vackra rosor, och röda växter.
    Ha en fin helg!
    Marika

    SvaraRadera
  6. Å, så vakker den første rosen er!
    Lykke til med håedn!

    SvaraRadera
  7. Fina röda skönheter och lycka till med undersökningen. Skönt att slippa vänta.
    Kristina

    SvaraRadera
  8. Rött finns i så många vackra nyanser och alla piggar upp en grådassig höstdag.

    Carina

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.