Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 16 januari 2016

2-års kalas.

Alvin har fyllt 2 år och har kalas idag.Fick många presenter och roligast var nog allt att öppna paketen.Så roligt att se honom då det ringde på dörren så rusade han fram för att öppna.Cecilia hans mamma hade ordnat öppet hus så vi blev rätt många i hennes lägenhet.Alla kom nästan samtidigt.


Här är det hans kusin William som undersöker Alvins presenter.William är vårt andra barnbarnsbarn .Han kommer snart att fylla 1 år.Dom är så goa dessa små människor.Man blir varm i hjärtat när man ser på dom.

2 kommentarer:

  1. Visst är varje ny liten människa fantastisk. / Britt

    SvaraRadera
  2. Viss är det kul att öppna paket, oavsett ålder. Roligast har nog barnen ändå tror jag. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.