Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 19 januari 2016

Längtar till detta.

Tror jag ska satsa på den här svarta Petunian även i år.Dom stod sig så fina hela sommaren.
Ja som ni förstår så har jag tittat på bilder som jag har i datorn.
Och man blir ju så full av längtan efter den här tiden.
Ute är det ännu en kall men vacker och solig dag.
Var tvungen att pigga upp mig med sommarbilder idag då jag har en jobbig dag med handen.

Hoppas den här överlever i växthuset.Vet inte om vi haft så här kallt sedan vi köpte växthuset.

En sak som jag bestämde mig för det är att sätta fler blommande buskar och träd.Det blir ju så lummigt och fint

Fläderbusken är så fin bara man kunde slippa dessa svarta löss.

Hoppas mycket på den här delen med den nya spaljen
Man har en hel del roligt att se fram mot.

1 kommentar:

  1. Javisst längtar man. Den svarta petunian gillar jag också. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.