Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 31 januari 2016

Vårblommor.

En ny bukett med lila Tulpaner.Dom här var bättre i kvalitén.Den första som jag köpte slog aldrig ut utan skrumpnade bara ihop efter ett par dagar.

Ett besök på blomsterlandet efter läkarbesöket blev till lite nya blommor Bland annat den här Fönstervivan.

Läkarbesöket blev en stor besvikelse.Hon kunde inte säga vad som var fel på min hand.Fick röntga en gång till och så blev jag skickad att prova ut ett nytt stöd för handen.Så väntar nu på en ny tid dit.Suck man blir så less på skiten.Får bita ihop och få se om stödet kan vara till någon hjälp annars får jag ringa och få ny tid och sen vänta och vänta.

En liten favorit blomma.Vita Pärlhyasinter

Och så den här som jag inte kommer ihåg vad den heter.Men kan jag få den att överleva så går den att plantera ute sedan i vår.

Klockorna är så himla söta.

2 kommentarer:

  1. Vad trist med läkarbesöket. Men vilka fina blommor du köpt att trösta dig med. / Britt

    SvaraRadera
  2. Vet hur det känns när det inte syns på röntgen vad som är fel... Jag fick gå på neucler röntgen med mina fötter efter att ha varit på vanlig röntgen, magnetröntgen och inget syntes. Neucler röntgen visade dock vad som var felet och jag blev över lycklig :) Tänk att man kan bli så glad över att få veta vad som är fel. De kan inte gör något åt mina problem men det syntes att det var fel.
    Jag hoppas du får reda på vad som är fel med dig så du kan hantera det utefter det.
    Ha det bäst!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.