Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 2 februari 2016

Årets pelargonbeställning.

Alla bilder har jag lånat från Sutarve.Länken nedan
Här kan du beställa.
Köpte här förra året och deras var så fina när dom kom.



Ser ju så himla fin ut.Ny för året.
Quanoc Double Dymond


P. caffrum  x Diana
Den har jag haft förut . Blir så läcker när den blommar.

P.Pamona.
Ännu en nyhet.Dyr men jag kunde inte motstå den.

Royal Black Rose.
Älskar dessa svartröda blommor.

Excalibur.
Köpte den förra året med .Tyvärr så vattnade jag för mycket på den i höstas så den säckade ihop.Helt mitt fel.

4 kommentarer:

  1. Superfina allihop. Jag gillar också sådana som är mörkt vinröda. Fast någon sådan har jag inte på övervintring. / Britt

    SvaraRadera
  2. Åh...underbara!! Särskilt rosenknopps pelargonen!!
    Tack för inspirationen:) Plockade med mina övervintrade pellisar idag.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra pelargoner! Precis varenda en är superfin! Lycka till med dem och vi får önska en bättre sommar i år än den förra som hos oss för det mesta regnade bort.
    Ha en fin vecka!
    /Anja

    SvaraRadera
  4. Så vackra Pelargoner det är allt lite sommar över dem har inte varit så förtjust i dem förut men även jag har fallit för dem.Ha en fortsatt bra dag/Margareta

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.