Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 14 februari 2016

Decoupage.

Hade en hink som jag haft ute så den var blekt och lite ful men jag ville ha den kvar.Så jag letade lite bland mina papper och hittade detta med som det ser ut som Pioner och rosor.Passade bra på sidan av hinken och en spets upptill-

Blev kvar små kilar som pappret inte täckte så där fick det bli små blommor och en fjäril.

Till sist ett hjärta som pricken över i på alla hjärtans dag.
Blev nöjd.

2 kommentarer:

  1. Snyggt - vad duktig du är!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Kul när man kan fixa till det som blivit litet nött. Den blev ju jättefin. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.