Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 11 februari 2016

Kärlek

Jag har två nya kärlekar i mitt liv.Här är en William som om några veckor fyller ett år.Man blir ju helt varm i hjärtat när man ser dessa små nya människor.Finns inte många saker som kan slå det där leendet där man ser små risgryn i munnen.
Att man blivit så gammal så barnbarnsbarnen är här. 



Här kommer den andra kärleken som jag har .En liten kille som nyss fyllt två år.Alvin och hans kära mormor.
En lite suddig bild men det var liv och rörelse när jag knäppte den.Julafton och öppnandet av klappar. Här har lilla Alvin växt en bit sen förra bilden.
Sen efter familjen så kommer kärleken till trädgården och alla växter som jag gillar.
Tror inte den kärleken kommer att dö den tar jag med mig även när jag inte kan sköta en trädgård längre.
Men man kan ju njuta av andras jobb i det gröna.






Nu blev det bara vita blommor men dom ligger mig varmt om hjärtat.
Så har jag tolkat temat denna vecka.Vill ni läsa om fler kärlekar så kan ni titta in
HÄR

Önskar att vi alla får en fin helg.

10 kommentarer:

  1. Underbart med dina kärlekar!! Dina blombilder är så fina!!! Ha en go helg!!!

    SvaraRadera
  2. Bra tolkning. Både familjen och trädgården är viktig. Själv har jag inget husdjur, men de som har - ja de räknas väl till familjen föresten. / Britt

    SvaraRadera
  3. Fin tolkning! Gillar dina vita blommor.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Härlig tolkning, för har man barnbarn måste det ju vara nått av den allra största kärleken!
    KRAM OCH TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  5. Riktigt fin tolkning av temat.

    Härligt kärleksfulla bilder.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Alldeles ljuvligt med dessa små barn. Vacker tolkning på temat. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  7. Härlig tolkning av temat,,de som är livets efterrätt står en verkligen nära hjärtat.
    Jag önskar dig en helt underbar helg!!

    SvaraRadera
  8. Mysiga kärlekar du har och sen trädgården också. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  9. Helt underbara kärlekar :-)
    Ha det bäst!
    Kram
    Hélena

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.