Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 16 februari 2016

Nu har dom bråttom.

Pulsatilla vulgaris Pink Form.

Samma som jag har på min Header.Tog in från växthuset för några veckor sedan och då fick den fart så där kommer en knopp Hade hoppats på fler men är glad att den överlevt.Den såg för skruttig ut i höstas då jag tittade till den.
Och inte blommade den.Blomman är ju helt underbar.
Så nu har jag räddat den.Hoppas jag kan hitta någon bra plats till den sedan.

1 kommentar:

  1. Den hade bråttom bara den fick koma in i värmen:) Den var superfin!!
    Jag önskar dig en underbar dag!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.