Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 24 februari 2016

Vårliljor.

Det var namnet som stod på krukan.Vårlilja.Såg en bild och det såg ut att vara ljust gula och vita.Får ta en bild sedan när dom slår ut.

Kunde inte låta bli utan satt ner den där tuppen också.Den lilla Trälådan fanns till salu på vår ICA-handel.Fanns en storlek större som jag nog ska köpa med och sätta vårblommor i ute senare i vår.

Även idag har det vart en solig och fin dag.I går så gick jag ner till gästhamnen och satt mig där en stund i solen.
Idag har jag suttit i en solstol i uterummet.Solen värmer fint nu ,men nätterna är kalla,minus 6 i natt.

1 kommentar:

  1. Jag fattar inte. Många skriver om att de fikar på trappan, sitter vid en solig vägg och du i solstol. Här skulle det inte alls gå än.
    Tur du kan litet om blommor, så du förstår vad vårliljor är. / Britt

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.