Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 1 april 2016

Å andra sidan.

Å ena sidan vill jag gärna göra ett fredagsinlägg men å andra sidan vet jag inte vad jag ska skriva.
Så jag lägger in en bild på min källare som är min räddningsplanka.Den håller min hälsa igång.

Har kommit en liten bit på väg med städning av trädgården.Tar någon timma då och då.
Hoppas det blir väder i morgon så jag kan jobba vidare.
Gå in HÄR om ni vill läsa mer om andra sidan.(Fniss).Nu fick jag till det.
Ha en skön helg.

8 kommentarer:

  1. Det är märkligt att jord under naglarna gör att man mår så mycket bättre men så är det verkligen. Jag är likadan så jag förstår dig när du skriver om din "räddningsplanka".
    Ta hand om dig och ta allt i din takt. Trädgården finns kvar där ute :)

    SvaraRadera
  2. Lite sol, och en stund i trädgården, gör underverk.
    Ha en riktigt fin helg!
    Marika

    SvaraRadera
  3. Visst är trädgården en outsinlig källa för glädje men.....När man vill ut där och ALLT (magen, foten och vädret - och en hand) sätter käppar i hjulen blir man lite förtvivlad. Igår var jag ju till VC, apoteket och Coop så efter det orkade jag inte mer. Idag är det skitväder med isande vind och regn! Trots det var jag ute och gjorde några grejor i trädgården, kunde inte hålla mig!! Fast det var inte mycket och inte länge precis. Jag kastade två små kaktusar inifrån som var "infekterade" med småflugor och på vägen till växtsoptunnan drog jag upp lite torra växter ur två stora krukor. Sen staplade jag snabbt in igen i värmen.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha! Klockrent!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  5. Ja, det är något med att få sätta händerna i jorden. Bra liten hörna du har!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken källare!
    Ha en fin helg /Lotta

    SvaraRadera
  7. Å ena, o andra... Så blev det ett inlägg ändå =o) Ja, och en härlig och löftesrik bild. Hoppas väderleken blir snäll och bjuder njutbara stunder i trädgården.
    Allt gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  8. Den var god :)
    Og god helg!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.