Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



onsdag 1 juni 2016

Två rosor i jorden.

Äger tre Novemberkaktusar.Och dessa har nu fått komma ut på sommarlov.
Dom får hänga där i trädet tills det blir höst då får dom komma in igen



Den här pelargonen Rococo ser precis ut som små rosor när den blommar.Tycker den är toppenfin.


En vit Akleja.En av många olika varianter.

Tog ett kort i morse innan jag började jobba ute.Fick ner två av rosorna innan jag blev tvungen sluta Var på väg att flyta bort då det var så varmt.Tar de två andra i morgon .
Ska försöka komma igång lite tidigare innan värmen blir för mycket för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.