Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 19 juli 2016

Mitt i semestern

Ja jag måste bara visa en av de nya rosorna från Zeta besöket.Det här är rosen som heter Stockholm.Knoppen visar upp en helt annan form. Så man kan inte ana att det ska bli så full med blad.Och den doftar gott.

Så här ser den ut innan den öppnar upp Nu vet jag inte vilken som jag tycker bäst om Knoppen eller den fullt utslagna blomman.
Vilken tycker ni är finast?

2 kommentarer:

  1. De är fina båda två. Fast jag är väldigt svag för de dubbla:)
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Knoppen var helt otroligt vacker, så den blir naturligtvis min favorit!
    Jag fick tips om att Britt har bloggen Lavendia och det är säkert hon som skickat skottet. Så nu kan man andas ut lite.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.