Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 9 augusti 2016

Min utsikt.

När jag sitter på vår altan så är det här min vy.Tycker den är lite fattig på färger just nu.Men på våren då Azalean och Stjärnmagnolian blommar då är det väldigt vackert.
Hade tänkt att rensa ogräs idag men det blåser ju halv storm och har svårt att vara ute då
Blir så trött i mitt stakars huvud av vinden.Och idag är det även lite kallt i blåsten.
Det blir fler dagar för ogräsrensning.
Jag tror jag tar tillbaka det jag skrev om att det är färgfattigt.
Det är ju hur många gröna toner som helst.

1 kommentar:

  1. Ja! Tänk så viktigt det är med utsikter. Från fönstren och olika sittplatser. Och visst är det fint med de olika gröna nyanserna:
    Hur är det med ryggen nu? Du är väl försiktig? Stå bara inte med krökt rygg när du rensar...;-)!
    Ha det gott!
    /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.