Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



fredag 26 augusti 2016

Skulle städa växthuset idag.

Så här långt kom jag sedan hade jag så ont i handen att jag bara struntade i alltihop.
Den är så svullen nu så fy sjutton vad jobbigt det här är.
Hoppas verkligen att jag får en operationstid snart.
Men får nog vänta ett bra tag till.
Kommer det här inte att bli bättre då får vi nog sälja huset,fast vi inte vill.

Har plockat ut nästan allt och börjat sopa lite.Får ta ett tag i morgon igen.
Den här Begonian har en så härlig färg och som den blommar.


Och här är det en till som blommar enormt mycket.En vit luktviol.Och den blir bara större och större.

Som sällskap har den den här solhatten som har en härlig höst -ton.Annars så är det inte mycket färg i trädgården nu innan höstastrarna börjar .


1 kommentar:

  1. Hoppas det ordnar sig med din hand, det är inte roligt att känna att man inte klarar att göra allt man vill. Begonian var ju helt perfekt i en trappkruka, man måste bli jätteglad varenda gång man kommer hem!
    Ha en fin söndag /Lotta

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.