Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

tisdag 6 september 2016

Lite blommar ännu

Andra omgången blommor på Galicarosen.Den är bara så fin.

Tycker nästan bäst om när den fortfarande inte slagit ut helt.

Prakttryn kommer med ett andra flor.Såg att det var knopp lite här och där på busken

Sköldpaddsörten den rosa.

Gillas.

Idag tog jag mod till mig och slog en signal till ortopeden i Nyköping och frågade om Sköterskan kunde se var jag låg i operationskön.Fick veta att det var en tid uppsatt för mig den 21  September.Men att dom som lägger upp tiderna skulle fråga min läkare om det var något som skulle beställas innan min operation.Hon trodde det var därför jag inte fått någon kallelse ännu.
Hon skulle be dom som lägger upp tiderna att ringa till mig.Hoppas verkligen dom gör det och jag får den där tiden.
Håll tummarna för mig nu är ni så gulliga.

4 kommentarer:

  1. I love all your flowers !!
    Great photos !!
    Greetings

    SvaraRadera
  2. Fantastiska rosor!
    Lycka till med op!

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen tummarna - och stortårna - för dig. Själv skulle jag få en kallelse till ev. operation i aug/sept, fast man vet ju inte om man ska tro på det!?
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  4. Glömde att påpeka att gallican var helt underbar! Hur man nu kan glömma något sådant..... *fniss*
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.