Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

fredag 23 september 2016

ont

andra dagen efter operationen och i natt har jag sovit med hjälp av en sömntablett.ni får ursäkta att jag bara skriver med små bokstäver men den andra handens fingrar är så ömma att jag inte klarar att   trycka ner knappen för att få stor bokstav.är både gipsad och sydd.blev allt lite mer omfattande en vad jag förstått.dom gick in och kapade mitt strålben i underarmen 2,5mm och jag kan tala om att det känns har fått en platta fast satt för att hålla ihop det hela.fy fan så ont det gör om jag råkar vrida armen lite fel.nu får jag återbesök om ca 2 veckor för att ta bort gips och stygn.sen ska jag gå och lära mig hur jag jobbar upp styrkan i armen igen.3 månader minst innan allt börjar kännas bättre.
ha det bra ni andra.

5 kommentarer:

  1. Hoppas det onda går över snabbt! Förstår att du har det riktigt jobbigt och kommer ha det ett bra tag framöver, men... Jag antar att du samtidigt tycker att det är otroligt skönt att ÄNTLIGEN fått något gjort!?
    Själv skulle jag fått en kallelse till operation av min håla i magen i aug/sept enligt överläkaren som ringde mig i våras. Eftersom det bara är en vecka kvar så ringde jag till kirurgavd i går och kollade vad som hände - och syrrorna hittade då ingen remiss!? Läkaren var inte på plats, men dom skulle kolla med honom och snarast höra av sig. Vad säger man.....
    KRAM och TREVLIG HELG trots allt
    Susie

    SvaraRadera
  2. Ja, kära nån! Låter som en riktig prövning! Håller tummarna att allt detta var det värt. Kanske bakar du bullar som aldrig förr till julen? Och gräver i jorden värre än en daggmask till våren?
    Håller verkligen tummarna att du slipper eländet sedan för all framtid.

    Ha det gott!
    /Anja

    SvaraRadera
  3. Jag också håller tummarna för dej att detta blir så bra som möjligt! Krya på dej!
    Kram lena i Blekinge, som läser din blogg med stort intresse...

    SvaraRadera
  4. Aj! jo det är kämpigt i början med operationer,men hoppas läkningen går som det ska,viktigt med bra värkmedicin så det får läkas i lugn o ro och så man uthärdar själv.Håller tummarna allt går bra :) /Saga

    SvaraRadera
  5. Åh, aj du har min medkänsla. Kämpa på med tabletter som ger lindring. Jag trotsade min uppfattning om smärtnedsättande tabletter efter min axeloperation. Kunde avsluta snabbare än ordinationen.
    Måtte allt bli bra nu när de (äntligen) bökat så mycket.
    Anette

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.