Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

lördag 17 september 2016

Trevlig lördag.

Vi har haft besök av son och dotter.Även sonhustru och ett av våra barnbarnsbarn.Lilla Alvin.Sonen fyller år i morgon så vi bjöd på tårta .Alvin fick glass och jordgubbar för han är inte glad i tårta.Jordgubbarna var av egen skörd lagom många till en skål med glass.
Så roligt när man får rå om sina nära och kära ett par timmar.
Sonen fick med sig två blåbärsbuskar  och två hallon buskar hem till sommarstugan.Och så ett par stora krukor som Sussi skulle ha på balkongen vid lägenheten i stan.
Som ni ser så har Blåregnet slagit ut.Son och sonhustru började prata om det fanns någon plats vid stugan som de skulle kunna få ett att överleva.Så nu har jag satt lite ideer i huvudet på dom.

Fläderbären blir så himla vackra när dom mognat.Blanksvarta.

Och Kärleksörten är verkligen fin vid den här tiden på året.
Nu kommer det inte att bli fler blogginlägg på ett tag.Kommer nog att ha ganska ont efter operationen så lusten blir väl inte så stor att fota och skriva på ett tag.
Men hoppas ni kan njuta av sensommarens sista fina dagar.

1 kommentar:

  1. Hoppas att operationen gått bra och att du ska bli helt frisk i framtiden!
    STOR KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.