Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 10 oktober 2016

Lite kallt nu.

Klängrosen Sommerwine  kommer med en sen blomma.Så välkommen.




Ock rosen Schenewiitchen har verkligen tagit i och  blommar lite överdådigt.

Klematrisen har även den slagit på stort i sommar.Kanske för att jag var tvungen att ta bort tornet den klättrade i det blåste sönder i en kraftig storm förra året.

Var och köpte mig en IPhone 6 plus i veckan som gick.Hittade ett bra erbjudande så jag fick den mycket billigare en vad den kostar annars.Så nu har jag något nytt att leka med.

3 kommentarer:

  1. Så vackert det är med alla rosor. Summer Wine har en otroligt vacker färg.

    SvaraRadera
  2. Visst är det häftigt med att rosorna sätter fart så här i slutet av säsongen!?
    Som att dom ger oss en extra boost inför den mörka årstiden.

    Jag har en Iphone 6 plus och fullkomligt Älskar den! Så skönt att se vad man gör på telefonen :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbara Rosor du har som blommar fortfarande det är verkligen otroligt när vi nu befinner oss i Oktober men det är bara att njuta så länge det varar.Ha det gott

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.