Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



söndag 6 november 2016

Det snöar och blåser.

Huga inget vidare väder idag blåser som sjutton och så har det börjat snöa.
men nu ska det ju vara vinter så jag klagar inte.Vill gärna ha lite snö så jag slipper se allt jobb som jag har till våren.

 Ser ni vimpeln i grannens flaggstång.Det är bara trasor kvar av den .Kan inte förstå att dom inte tar ner den.

I fredags var vi på 30-års fest ett barnbarn fyllde.Så nu har vi tre barnbarn som har passerat 30 år
Var roligt att träffa alla.
Den här helgen har mina tankar gått till mina föräldrar och min syster.Saknar dom så.

3 kommentarer:

  1. Här är det ett förskräckligt väder med klass 2 varning för snö!? Det skulle kunna bli över 2 dm på den inre delen av ön. Fast det verkar som om det blir det här med. Det är helt vitt ute och det är alldeles för tidigt för vinter. Det brukar visserligen komma lite flingor ibland till Rolles födelsedag den 14, men det är inte alls vanligt. Förra året t.ex. fick vi ingen snö alls före nyåret!
    Läste tillbaka lite och såg att du hade fått en kompressionshandske. Har det fungerat? Har du mindre ont, eller.....?
    KRAM - Susie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Handsken var inte till så stor nytta tyvärr.Är väldigt svullen fortfarande och måste äta citodon varje dag.Hoppas läkaren som opererade mig kan ge mig lite hopp om bättring då jag ska se honom på tisdag.Det här tär på humöret så det är jäkligt jobbigt.
      Här är det vitt ute nu och vinden håller i sig men det snöar inte just nu.Kram Gunsan.

      Radera
  2. Det är jobbigt när sjukvården och behandlingar inte fungerar som det är tänkt! Och det är fruktansvärt jobbigt att ha ont, man blir så trött av det - och på det!!
    KRAM - Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.