Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 13 november 2016

Det var då det.

Letade bland mina mappar med foton och hittade en som hette höstens sista foton. Kollade datum och dom var från 2014.Den här vackra busken eller lilla trädet dog i vintras.Tyvärr då det var så himla vackert.

Och så fullt jag hade i växthuset.Och blommande växter.



Här är det ju proppfullt.I år finns det inte en tredje del av allt som var där då.Så roligt det var när man orkade med allt.
Hoppas jag kan få tillbaka glädjen över att ha en trädgård.

3 kommentarer:

  1. Såna där fina huvuden som ditt blomsterlandet har, har inte mitt!??
    Skulle gärna köpt 😀
    Såklart att du får tillbaka känslan och glädjen att ha en trädgård igen !


    Kram

    SvaraRadera
  2. Hur går det med handen!? Är det "bara" att vänta och låta kroppen läka sig själv, eller.....
    KRAM - Susie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susie.
      Ja så är det fick veta vid återbesöket att det kommer ta tid innan det blir bättre.Och så fick jag ju se röntgenbilderna som togs vid besöket.Plattan som dom satt dit såg ut att vara sårets längd.Hade tio styng i armen så det är klart att det har rörts om en hel del där inne.Det var många skruvar som höll den på plats.Och den ska ju vara kvar där.
      Har börjat att känna mig bättre nu alla dagar är inte bara smärta längre utan nu börjar jag ändå se lite ljusare på framtiden.
      Kram/Gunsan.

      Radera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.