Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 28 november 2016

Fixade till lite fint till Advent på en mycket gammal bricka.Ett arvegods.som jag tycker mycket om
Röda Nejlikor i en egenhändigt målad och bränd kanna.Porslinmålning var verkligen roligt.
men nu har jag sålt ugnen  så nu är det färdig målat.
Julkuddarna har fått komma fram i soffan.

I uterummet har jag satt en korg med Julros uppgrävd från min trädgård.Mossa plockad utanför tomten.
Korgen är ett köp från dotterns butik som inte längre finns kvar.
I det här rummet är det bra temp för Julrosen ljust och svalt.
Första Advent är ju slut och den blåste bort.Och vi fick några kraftig byar med snö.Man såg inte husen omkring det blev helt vitt i luften.
Då är man tacksam att man har ett hem .

1 kommentar:

  1. Väldans snyggt!
    Jodå, vi - Rolle - ska åka in idag och handla och passa på att klaga. Han är mycket bra på det.
    Jag tänkte dessutom skriva om det på Facebook om jag orkar. Försöker dock hela tiden tränga bort upplevelsen ur huvudet!!
    KRAM - Susie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.